zondag 12 juni 2011

Durf jij al te dromen van de vakantie?

Ze komt, ze komt ... de vakantie. Wat voor geweldige dingen ga jij twee maanden lang doen? Ga je bakken en braden tot je bruin bent als een lederen boekentas? Ben je van plan te gaan zwemmen tot je verrimpeld bent als bejaarde van 110? Ga je tot 's middags in je bed liggen stinken? Zal je je een breuk heffen aan je reiskoffer vol stijltangen, haardrogers?
Vertel in een reactie wat je allemaal gaat doen en geef zo anderen leuke ideetjes om er een geweldige vakantie van te maken.

3 opmerkingen:

  1. ik ga heel veel doen in de vakantie ik ga op vaknatie naar kreta en dan kom ik thuis en dan ga ik thuis nog veel in mijn zwembad

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ga ook veel in mijn zwembad zitten. heerlijk. al mijn vriendinnen mogen komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga in Turkije bakken en braden tot ik zo bruin ben als ene negerinneke! (:
    wordt zalig twee maanden niet aan huiswerk , taken of ct's denken! en ook eens lekker geen leerkrachten zien! alleen maar je famielie en vrienden! fijn fijn! (:

    BeantwoordenVerwijderen